via la vida or death and all of his friends...

Då var det ett tag sen jag skrev. Var i Åtvid förra veckan och hade det gött med mamma pappa och vovven.
Var ute o käkade med Jesper, Suss, Jimmy, Emma och Christian i lördags och sedan lite öl och mys hemma hos jesper innan jag satte mig på underbara 530 hemåt igen.
Alltid lika mysigt att komma hem till gården men bäst är det ändå på sommaren, och möjligen jul också:)

I onsdags morgon flög jag och Madde till Sthlm från Oslo för att möta upp Matilda och sedan sjunga oss hesa till Coldplay! OCH vilken konsert sedan! Vi hade sitt platser ganska långt från scenen tyvärr men ändå gör de en helt galet bra konsert! Alla gamla favoriter spelades + alla underbara  nya låtar. Coldplay är såå bra live och Chris Martin är helt galen på scenen. Han dansar till låtarna precis så som man själv vill dansa till dem!:)

Så tog vi flyget hem på torsdags morgonen, Madde skulle jobba direkt och jag SKULLE BARA skriva kontrakt och göra ett test. Men så fick jag börja jobba direkt. lite oväntat! så skabb o sliten som man va efter en natt på sunkigt vandrarhem va inte direkt det tillståndet man hade velat vara i första dagen på sin nya arbetsplats. Men det gick ju bra ändå och nu ska jag åka om 1 timme på andra jobb dagen! Känns riktigt bra. Bar och Café, lite tapas säjer vi också! Känns kul!

Och nu är bloggen omgjord också. Bra gjort!:) Lite uppiggande grön färg såhär på hösten. smart tänkt faktiskt:)
Hoppas alla har det bra där hemma!

All winter
We got carried
Or way over on the rooftops just get merry
All summer we just hurry

So come over just be patient and don't worry

No I don't want to battle from beginning to end
I don't want a cycle of recycled revenge
I don't want to follow death and all of his friends...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0