Made Up Love Song #43

ZzzZZz! Nu har jag vaknat ur min eftermiddagslur som resulterade i 4 timmars koma... Jag är nog ganska trött trots allt.
Började på nytt jobb igår. "Linas" Monolitten... fortfarande på Gardermoen men ändå ett nytt ställe :) Och än så länge känns det som att jag gjort det absolut rätta.
Monolitten innehåller lite mer varierat och roligt arbete än att stå och säga: -Hej, vilken pizza vill du ha? Var det bra så? sisådär 1000 ggr om dagen. Droppen var nog efter en natts dömmande om pizza. Hehehe

Helgen som var, blev det utgång som Lina nämnt. Jag, Lina och Anna. Det blev tydligen hårdare än jag "visste"....
Allt som allt en lyckad kväll. Kom iväg ganska sent men men :) Första gången på Yatzy för min del. Lär nog bli fler besök där! Inte alltid man får gå in gratis och före i kön. tack för den



Så vad ska man göra med återstoden av kvällen? Jag blir knäpp på att vi inte har några bra tevekanaler!

Föresten så är jag så fruktansvärt glad över något som händer om senast 10 dagar. Jag längtar så enormt. Det är precis vad vi behöver :) Jag är nästan lite nervös... iofs inget ovanligt nu för tiden... med dig är jag alltid knäsvag :)

Nu ska jag gå... hmm... äta och läsa får bli the shit.
Bara för att härma mina combos lite så är "Made Up Love Song #43" det som strömmar ur högtalarna när jag får bestämma :)

Ha det gott alla!
Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0