i don't sleep well at all

Nu har jag suttit och lekt med bloggen lite. Det får duga :P

Det har varit en äkta slappismorgon. Jag gick upp vid 8 idag igen bara för att få lite ledig tid utan några som helst måsten innan det är dags för jobb igen. Jag och Lina spenderade förmiddagen i soffan. Slappat framför dator/tv o ätit frukost och lunch.
Jag hittade på ngt olustigt sätt en blogg som jag och Lina direkt bestämde oss för att börja följa och se vad som egentligen pågår i en killes hjärna. Jag hoppas för allt i världen, även om jag vet att det inte är sant, att det bara finns EN av dessa killar. Och det är han som skriver bloggen.
http://attligga.blogg.se

Idag är Carro, Madde och Matilda i Stockholm och ska se på Coldplay.
JAG ÄR INTE ALLS AVUNDSSJUK.
Jag har mycket, mycket hellre stängning på PizzaHut ikväll.
Bara så ni vet.....

Det vankas inflyttningsfest. Vi får se vilken helg det blir. Kanske något tema? eller vad säger ni tjejor?

IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA LILLASYSTER ÅR.
GRATTIS ISABELL!


jag vill tillbaka. jag saknar dig ......



hejsvej / sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0