jag känner mig som världens gladaste flicka

Jag vill bara säga att jag lever.... ni som undrade.

Som ni kanske har förstått har jag varit ute och farit lite. Bushen i Östersund var underbart. Fint och vääääldigt lugnt.
Resan dit gick väl inte som jag hoppades på. Tillbringade natten på Arlanda. Inte hela världen men har man längtat så mycket som jag gjort så blev det en väääldigt lång och ensam natt, i detta fall på en bänk. Men med sällskap med ca 50 pers till som tur var :)

Resan kan summeras med ett enda stort MYS.

Nu är jag tillbaka i Oslo. Och jag har äntligen träffat alla mina rummisar igen :D lustigt att man kan sakna dem så mycket när man ändå ses så pass ofta..... o även om vissa passar på o gör vissa saker när man är borta.... hehehe... ingen nämnd o ingen klämd :)

Nu är det matdags! Jag saknar nakna kocken.

slängpuss
/ sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0