you should have given me wings by now

Idag är jag bara allmänt tom på ord. Jag tänker alldeles för mycket och kan inte formulera något av det i ord.
Varför ska allt vara så komplicerat ? och varför ska känslor vara så j?vla krångliga ?



Igårkväll var en hyffsat rolig kväll. Jobbade till halv sex. Väl hemma halv sju, flottig och äcklig, stod maten färdig på bordet och det började visst droppa in folk.
Seg som vanligt med att göra mig i ordning måste jag väl tillägga att jag var annars gör väl ngn annan det.... :D Hon börjar på M o slutar på adde....

Efter förfest nr 1 hos oss drog vi vidare till förfest nr 2 hos Signe. Signe fyllde 21 år så GRATTIS till henne! Trevligt folk o gott vin måste sägas men lite långtradigt blev det allt.
Vi tog vårt pick och pack till ett nytt uteställe (UTE). Helt ok faktiskt... Blir säkert att spendera ytterligare några helger där framöver...

Idag har jag inte varit ngt bakis över huvud taget. Följde Suss till bussen sen har jag o Carrisen myst med filmer o godis. Samvetet kom dock ikapp mig och det blev en löprunda i regnet. Det regnar verkligen VÄLDIGT ofta här! myspys :) o så har jag tvättat en massa...

Föresten! Jag har fått mitt nya telekort. ÄNTLIGEN! Mitt nya nummer är +4741389113.
Call me.... or whatever! haha... hmm (för er som inte fattar var hela vår lördagskväll fylld av just -Whatever...)
Suss höll på att dö. SERIÖST! O Albin bara... -Whatever!

Nu kanske det är dags att säga godnatt. Jag sitter som vanligt uppe sist av alla.
Gonatt mina wonderbara combos o alla ni andra där ute ♥...

Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt
hur du längtar dig bort
som en fågel i bur
En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0