I don't want to go home alone

update from hansteens gate 9a:
carrisen är i åtvid.
sandra är i umeå, eller va det östersund?
madde är på jobb.
jag tråkar helt själv med magproblem.

jag saknar mina combos.

att av mina favvo-nöjen är att duscha länge lääääänge.
det kan jag tyvärr inte göra här.
för då blir det översvämning. ops.
detta måste lösas.
så eftermiddagens plan är att hitta en propplösare.

ska besöka vinmonopolet samtidigt tror jag.
för imorgon ska jag ut med mina söta kollegor.
anna o jag jobbar sent så det blir förfest på jobb.
gött!

sandra, jag skulle vilja ha ett tecken på att du lever.
för er som inte vet så spenderade hon natten på arlanda.
haha stackarn.


nehe en dusch (en kort) o sen ut på jakt.


I will be gone when you wake up
And don't you look for me, because I could be anywhere



jag skickar en spark i röven till mina combos som är sämst på att uppdatera.

tack /L

ps. visst är madde sexig?


Kommentarer
Postat av: carro

stackare lina. hoppas du bättrar på dig. fast är lite arg på dig. tror du både smittat mig med bad mage o förkylning..morr;)

ps. madde är skit sexig...:)

2008-09-10 @ 17:24:51
Postat av: Kiiiiiiim

plutt... blir partaj och valpbesök när du kommer hem i alla fall :)

2008-09-10 @ 19:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0