time is on our side

damn you sandra.. jag ville ju va först! men tvåa är det nya har jag hört ;)

min första vecka här i oslo har gått relativt bra.
inte helt smärtfritt, men det är yttre omständigheter som har ställt till det i vardagen endel.
dessa omständigheter gör att jag kommer hem till östergötland innom ett par veckor.

annars kan jag upplysa er om att jobbet går bra, lägenheten är fin o mina sambos mår bra.
jag är dessutom påväg att besegra mördarförkylningen som mina kära vänner där hemma gav mig. hoppas ni andra sjuklingar (suss, anna o emelie) mår bättre ni med ;)

i lördags provade carrisen och jag på en utgång. "provade på" eftersom den inte va helt lyckad.
det gäller tydligen att gå ut innan klockan 12 här ;)
men jag fick träffa alban o lövet, det va sköööj!

igår låg vi mest i horisontalläge, plöjde tre filmer och tog oss som längst till affären för godis o cigg. carro och jag alltså, dom andra två va duktiga jobbisar..

nu ska jag göra mig i ording och ta tåget till jobb!

bajs på er /L

Kommentarer
Postat av: ida

Va fan, Lina. Vet du vad, om jag inte hittar kneg till den 1 november när det här tar slut, då kommer jag efter! Jag räknar med att få sova på golvet hos dig några dagar tills jag hittar egen lya. hur är jobbmarknaden?



PUSSS

2008-09-01 @ 13:32:04
Postat av: AnniGranni

Jag är fortfarande sjuk, hatar emelie. det är hon som har satt igång det här.



Kommer du hem babe? Hör av dig då, så vi kan supa skallen av oss.



P&K Annnnnnna

2008-09-01 @ 14:58:34
Postat av: Emelie

Nu tycker jag inte att ni ska skylla allt på mig här:) Men bara så ni vet så är jag fortfarande sjuk.



Hoppas det går bra för er alla...med jobb o allt!

O snart kommer jag o hälsar på om ingen misstycker o om ni har plats för mig:) Saknar ju faktiskt er!

Puss puss

2008-09-01 @ 23:12:11
Postat av: Lina

Ida, jaaa kom hit! om du inte är så kräsen med vad det är för jobb så är det omöjligt att inte hitta nåt;) själv jobbar jag på en restaurang på flygplatsen. men du som är erfaren o utbildad kan ju säkert få nåt "bra" ;) och självklart har vi plats på golvet (du tar ju faktiskt inte så mycket plats), pöss på dig



Anni, klart jag hör av mig när jag kommer hemmåt. det kommer du inte missa ;)



Emelie, du vet att det ALLTID finns plats för dig :) vi (nu pratar jag nog för oss alla tror jag) saknar dig oxå!

2008-09-01 @ 23:47:17
URL: http://bigoslolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0