jag saknar dig...

Då var alla 4 får hemma. 3 ligger i närmast koma.... o här sitter jag. Kom precis hem från jobbet.
Jag är typ den enda av oss som slutar sent, väääldigt ofta. Jag saknar mina combos!
Men imorrn ska vi på tivoli ihop ♥
O sen kommer Suss! :) Jippiyey!


Förövrigt vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på imorrn. Har ju firrat ledigt :) Blir kanske en sväng på stan.. igen... köpte ju inget utöver det nödvändiga förra gången :)
Mjjaa, annars har jag ju en o annan överraskning att fixa ;P

Nytt telenr kommer förhoppningsvis i slutet av veckan. Innan dess når ni mig på +4746855786...

Nu ska jag nog lägga mig jagå. Lina, jag vill ha en egen säng! :)
Gonattpuss till er där ute...
/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0