it's what i am, it's what i've been, what i've become

Då har man återvänt till vardagen. Jobbet är igång... t o m lite mer än vanligt. Har 4 stängnigar den här veckan och i eftermiddag ska jag på personalmöte. Låter ju lite lagom kul. Bra pengar o stänga iofs...
Måste inte åka förän 1 idag. Och ändå var jag duktig och ställde klockan på 8.. Tvätten bara låg där och skrek efter mig.
Så nu är jag i vardagsrummet och ligger av tiden framför datorn. Har börjat kolla in lite utbildningar till nästa höst.

Jag är inte en sån person som planerar på kort sikt. Jag vill ha allt utstaplat.
Jag vill inte tänka så som du säger. Jag vill se framåt och veta. Inte bara tro.... inte ens det. Bara hoppas.

Bara kanske ska ta tag i mig själv nu. Hänga upp lite tvätt och duscha....
Känns som ett nödvändigt ont.


Was looking for a place to hide away
Instead I lost the heart I gave away


slängpuss
/ sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0