Träningsvärk, jobbångest...alltså typ vanligt liv igen...

Då sitter man här med träningsvärk som heter duga, som har hållit i sig från lördagens träning, som väl var den första riktiga träningen på säkert 1 år. pinsamt men sant.
Konstigt är det att man helt plötsligt får motivation till allt och vill göra allt så fort man börjar jobba och får ett "vanligt liv" igen.
Man har gått hemma i 3 månader i sommar och egentligen haft all tid i världen att träna, men ikke! Då slår man på ultra-slö-sidan istället!

Nåja. Så fick jag ju då jobb på Viasats kundservice och har nu haft 2 veckors upplärning och idag var 4e dagen jag satt på telefonen.
Och tyvärr känner jag ingen större glädje för det här jobbet. Inte nog att man inte känner sig helt 100% säker på allt så dyker det också varje dag upp nya problem som knappt "coacherna" kan svara på. Och inte bättre blir det av att kunderna ringer in och är så jäkla förbannade att man knappt hör vad de säger. hehe. Dessutom är jag redan trött på allt som har med Viasat att göra...;)
Nej. Kundservice på det här sättet är nog inget för mig. Så nu funderar jag på att säga upp mig och då är det väl bara att börja med jobb sök igen då, suck. Kanske hamnar även jag på flygplatsen, bli inte förvånade över det!

Annars går livet som det ska här i Oslo, jag trivs verkligen här! Jag har de 3 bästa sambosarna man kan tänka sig och jag älskar känslan av samhörighet och att bo ihop med den personen man tycker om mest i hela världen<3 I lördags festade vi lite med Albin, Mathias, hans tjej och lite annat folk som Albin känner. Det var skoj! Galet vad mycket Åtvidabergare det är här nu!!
Bara en sån sak att Karin Dalqvist började på Viasat igår, sjukt. 

Och så är hösten på väg, och det är väl som alltid inte det roligaste man vet. Jag har haft värme i 8 månader nu och det kunde jag gärna tänkt mig ha hela resterande året!

Det var väl allt så här långt..! På torsdag kommer Suss hit och det blir skojskojskoj! Festelifesti på lördag hos Signe, massa gamla kollektiv vänner och säkert en massa Åtvidabergare;)
ha det bra folket!

/Carro

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej tjejer! Bra intiativ med blogg!:) Jag kommer följa den varje dag så se till att skriva massa:) Kul att höra att ni trivs ihopp!:) Miss you all!

2008-09-02 @ 21:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0