topp 1 fylleinlägg

sitter hemma hos suss o super! som fan.
annas föräldrar kanske är topp 2 snällast i hela världen!!!!
millencolin den 19e december!!!! OM vi kommer äga!!!
anna ibland är du bara bäst!

KOFOT är här!!!!!!!!!!!!!!!!
kommentarer överflödiga.


sofias tur....
fast anna snodde datan och skrev ist... nu kommer kid rock och sjunger.... I LOVE HIM.... Mina föräldrar är bäääääääst jag vet, helt underbara människor. kommer hem en dag och säger att två billjetter till millencolin är köpta till mig och lina.. AAAAAAWWWW

nu kommer Sofie brevbärare
haha men en stolt sådan:) linkedinkan är som alltid det bästa stället att va en lördag.. kanske.. men ikväll så är det så iaf!!! ojoj tycker synd om er som inte är här!!!

//L,S o A

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS på mina älskade combos (jag saknar er!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0