soundtrack of my oslo life...?

jag har ett litet problem som ni kan få hjälpa mig med.
jag saknar ett soundrack.
ni vet den där låten som man kan lyssna på 24/7.
missförstå mig inte, jag har fortfarande musik jag älskar.
men jag behöver en ny låt, en låt som är lite mer nu.
lite mindre då.. lite mindre förra kapitlet.
det känns som att jag har vänt sida och behöver ett soundtrack.
tips? hjälp mig.

en rolig grej på mitt jobb är att alla är rökare.
(då menar jag verkligen ALLA. nästan. alla utom typ 4 iaf.)
det blir som en social grej att röka, "ska du med ut på en cigg".
jag är ju inte den som bangar, man måste ju skaffa sig vänner på jobbet.
detta har lett till att jag blivit lite av en smoker.
idag hade jag rökt 4 st (!!) innan klockan 10 (ja, jag började sjukligt tidigt, 5 am).
jag mådde lite illa redan efter den 3:e, tom mage och allt.
men vad gör man inte för att bli omtyckt.


annars så väntar jag mest på att maddi ska ta sin blogg oskuld. ;)


sandra och jag jobbar om varandra.

idag gick hon när jag kom hem, jag kommer sova när hon kommer hem.

så fortsätter det tills på fredag.


carro har "ont i magen".


imorgon kommer suss!!!!! can't wait.


that's it

adios amigos /L


Kommentarer
Postat av: Josse

dum och dålig som faller för grupptryck... jag saknar dig min finalina!

puss

2008-09-06 @ 14:22:52
URL: http://egofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0