some kinda poison prince

jag är tillbaka i olsot hos mina kära combos. måste erkänna att jag saknade dom, lite ;)
saknade faktiskt jobbet lite oxå, konstigt nog. jag har ju mitt lilla gäng där.
A, E, J o L. monolittens järngäng!


kan medela för nyfikna att min telefon börjar friskna till.
det inträffade ju en liten telefon-i-vinglaset-incident i lördags.
nu kan jag sätta på den o dom flesta knappar funkar.

får passa på o skicka en liten ursäkt, främs till anni, för att jag aldrig kan hålla mig på ett ställe.
men jag hade skoj! hoppas ni andra hade det oxå. suss tror jag hade roligast. hehe


den 19e december är ett datum jag längtar till.


en rolig grej är att sandra o jag ska bli kollegor på riktigt.
hon börjar på monolitten nästa vecka tror jag. gött!
o carro jobbar ovanför oss. det tar sig.
och syster-yster har börjat på flygplatsen oxå. i like.

på fredag kör jag förmodligen utgång med A o kanske sandra.
ska höra vad som händer hos alban o co oxå.
får se vad som händer!



nästa sommar ska vi äga festival-sverige!

tack /L


Some kinda poison prince with your eyes in a daze
Some kinda poison prince your life is like a maze
And what we all want, and what we all crave
is an upbeat song so we can dance..
The night away



Kommentarer
Postat av: Granni

Jag förlåter dig lover. Hoppas mobben fungerar friskt?! hahahahaha/ LoveLove anni

2008-09-24 @ 21:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0