som ett ljus genom tårar

                 igår var en jobbig dag, en av de jobbigaste.                  
men minnena från igår kommer vara vackra. 
                 farfar du är saknad, vila i frid.                    
                                                                                       


har kännt mig lite ur form och inte skrivit på ett tag.
men mina combos sköter ju det utmärkt!

annars är det rätt gött att va tillbaka i östergötland. om än bara över helgen.
ikväll kör vi på utgång. börjar hos suss och ser vart kvällen för oss.
med det sällskapet kan det inte bli annat än bra.
ska försöka pussla lite ikväll o imorn, vill hinna träffa så många som möjligt.
just nu sitter jag i kära åtvid o tar igen mig lite. väntar på pappi och skjuts.

gjorde en liten impulsgrej när jag kom till linkan i torsdags.
jag gick o klippte mig. det va inte helt genomtänkt och resultatet blev därefter.
det är tydligen bra o veta hur man vill ha det innan man går till frisören.
menmen, det växer väl ut så småningom.

annars så kan jag medela för alla nyfikna att jag vann kampen mot avloppet.
mr muscle gjorde till slut vad han skulle. jag är nöjd.

och jag är sjuuuuuktligt avis på carro o madde som fick se coldplay!
dom verkar ha haft det helt underbart.
..men vad är väl en bal på slottet..

jag fick jobba istället, där hände det oxå grejjer kan jag lova.
det sköna med mitt jobb är att det inte blir tråkigt,
små insidenter som piggar upp sker titt som tätt.

nu ska jag överlämna datorn till min kära bror o ringa några samtal istället.

pöss på er! /L



                                     
  blir det våghals ikväll? får se hur det slutar.

Kommentarer
Postat av: Carro

saknar dig Linis! kom hem snart:)

Jobbet funkar finfint. hade varit riktigt skoj om du va där nere så man kunde hälsa på dig ibland:) Lite worried bara att jag förmodligen ska stänga SJÄLV på tisdag. då får fan du va där o hjälpa mig. haha nerrååå:)

Sandris o jag är lediga idag...har tränat, shoppat o nu myser vi, blir förmodligen en liten drinkkväll i ikväll:)

Kul att du klippt dig, ska bli skoj o se!

See you om några dagar!

whats all about the våghals btw?:P

2008-09-20 @ 18:31:45
Postat av: Sandris

LINIS KOM HEM! Sängen är såååååå kall utan dig... och ett fungerande element. Men anyway. Jag saknar dig :)

Hat så kul ikväll! puss

2008-09-20 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0