rock'n'roll lifestyle

party all night, sleep all day

i wish, mer typ
party all night, work all day

för oj vad jag var bakis igår.
baksmällan släppte för en timme sen ungefär tror jag.
tur att man inte va ensam om det på jobbet igår.

men det va så jävla värt det!
va precis hur roligt som helst i torsdags.
vi dansade sönder yatzi.
jag gillar folket jag jobbar med.
skarpt.

idag har jag varit ledig och kurerat mig (=sovit)
gjorde dock en insatts o tog mig ner till claes olssons.
va på jakt efter nån sorts grej som man rensar rören med.
(vet inte riktigt vad madde menade om jag ska va ärlig)
hittade dessvärre ingen.
(vet inte om det berodde mest på mitt sinneslag eller att det faktiskt inte fanns nån,
han jag frågade verkade inte förstå vad jag menade)

som ni förstår så funkade inte min briljanta idé med propplösare.
ok att "mr muscle loves the job you hade", men han är fan inge bra på det!
vi har fortfarande översvämning i duschen.
dessutom har det escalerat.
nu blir det övesvämning i duschen när vi tvättar o spolar i hanfatet oxå.
mindre bra det där. tips mottas med glädje och kanske en present.

jag saknar ovanligt många för tillfället.
mina vänner är spridda över en alldeles för stor yta.
linkan, åtvid, norrköping, borås, lund, sthlm, nice, spanien, buenos aires.
kom till oslo istället. det äger!


nu ska jag slänga på mig en jacka o ett par skor o möta upp tre tjejjer jag jobbar med.

ska på bio o sen förmodligen dricka lite drinkar på yatzi.

tack /L


1, 2, 3, 4
No, I want more
5, 6, 7
It's not OK
How come you taste so good?
This time I'm really hooked


Got a nasty habit called rock'n'roll


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har tänkt samma sak som dig Lina, det är sjukt vad alla vänner sprider ut sig i Sverige/Världen. Visst det är jättekul, men man hade ju behövt ett fett lönehäfte för att kunna hälsa på alla!:(



Hoppas ni har det underbart i Oslo iaf! Jag har ju sommarjobbat så jag har, hör och häppna, råd att komma och hälsa på er! Tiden är det sämre med, men får jag jobba lite med min självdisciplin så är jag snart hos er!:) Hälsa alla! Puss Puss

2008-09-13 @ 22:42:43
Postat av: Maddisen

Kom hem liiina. boooho. jag är ensam

2008-09-13 @ 22:52:31
Postat av: lilla i

Kaustiksoda! Kaustiksoda fungerar på allt. Kaustiksoda är guds propplösare!!

2008-09-15 @ 07:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0