Nej Lina

Här är det ingen jävla Amy Diamond, eller McDonalds eller vad fan hon heter.. Här är det KINGS OF LEONS nya skiva
Only by the night som gäller. Så sjukt bra, och att dom lyckas med varenda jävla låt.. Skönaste rösten ever.

Då var man hemma i Oslo igen. Skönt som fan. Fast det var helt underbart att vara hemma och få träffa mammisen.
Hann med en karatefylla också, det är bra det.
Ligger just nu nyvaken i SÄNGEN, och njuter utav vårat trådlösa bredband. Gjorde ett impulsköp igår på siba, tyckte det
var på tiden. Så nu kan vi använda hur jävla många datorer som helst.
Skall strax gå upp och sedan åka till jobbet 13.25.. Gott med sovmorgon tycker jag, dock har man inte mkt till liv.
Min fot och mitt knä mår inget vidare. Så det blir att sova tills jag inte orkar sova mer.
Sen blir det att jobba röven utav sig fram tills Måndag då både jag o Carrisen är lediga. Det blir mys. Behöver mer sådana dagar.
CARRISEN jag har ABSTINENS, gaaahh. Kan inte förstå att man kan ha det fastän man bor ihop. Ge mig mer mer mer mer. Hihi.. Älskade.

Ikväll kommer Matilda, för att vara exakt så anländer hon till gallerian 21.30,och jag kan tyvärr inte vara där. Så får skicka hennes stalker Peter att möta henne. Slutar 22.00, så kommer inte vara hemma förrän 22.45.
Skall bli skönt att ha dom två som betyder mest för mig, under samma tak.

Btw, Hello Saferides nya album More modern short stories from hello saferide, är att rekommendera.

Ha de så syns vi.. OCH GLÖM INTE, KINGS OF LEON... LYSSNA //// Madde



Kommentarer
Postat av: sofia

Karatefylla säger du. Inte på Guldfesten hoppas jag?:O

2008-10-01 @ 17:03:45
URL: http://soofiiaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0