några glada rader från Åtvidaberg!

Har bara varit hemma i några timmar! Men jag har redan hunnit umgås med pappa, lekt med min älskade vovve, matat fåååååren och hunnit bli uttråkad...haha.
Sitter och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet samt en hockey special från Oasen!!

Har suttit på tåg/buss i 6,5 timmar idag, gick rätt bra ändå. Läst en del och lyssnat massa på Coldplay, glömde dock att uppdatera ipoden innan jag lämnade min älskade dator hos Lina och Madde, snällt va?!

Om en vecka ska jag, Madde och matilda till sthlm, på COLDPLAY!! weeey såååå skoj ska det bli! Madde och jag spelade högt i lägenheten igår...fan va bra de är!

Och så ringde de från SSP och sa att intervjun igår hade gått bra och frågade om jag ville börja jobba på en bar och en kiosk på flygplatsen! och självkalrt vill jag det! Så nu är det alltså klart, samtliga "bigoslolife" skribenterna hamnar där!
Kul! jag vill egetnligen börja jobba nu...men lite gott o vara hemma och lika bra att passa på att hälsa på när man kan!
skriver arbetskontrakt på tors när vi kommer hem från sthlm o sen är det jobb jobb jobb som gäller!:)

Imorgon ska jag förmodligen på marknad med mamma...hehe skojskoj. hoppas även på att få träffa jesper någon dag!

Nu ska jag äta lite pizza o umgås med mamma pappa och enya. jag kom på en sak förut, det finns fasen ingen annan jag kan umgås med i Åtvid. Det bor verkligen INGEN här längre!! hehehe.

Ha det så bra i Oslo Lina och Madde...ta det lungt, ni får klara er några dagar ensamma, jag kommer snart:)
Och sandra, ha det super mysigt:):) Hoppas du tog med dig tillräckligt mkt kläder till minusgraderna i Norr;)

puss/Carro

Kommentarer
Postat av: Emelie

Alla har verkligen flytt Åtvid nu...eller alla utom Fia men det kanske Carro har glömt!?:)



Ni verkar ha det kanon i Oslo. Vill komma till er snart ju... Boka in mig en helg:) Puss på er!

2008-09-10 @ 18:55:31
Postat av: Carro

Ajust Fia ja...hahaha;)

Nästan granne till o med ju. men det är för att hon bor så tok nära som jag glömmer henne!:) Men tack för tipset...då vet jag vem jag ska tvinga vara med mig!



Ja för fan. kom snart! Det bästa skulle va om du kom snartsnart! I oktober kommer vi vara 5 i lyan. så mest uppmärksamhet kommer du få om du kommer innan det...hahaha;)

Nerrrååå..du e alltid välkommen vännen!

2008-09-10 @ 21:21:28
Postat av: Elin

Boka mig samtidigt som Emelie!:) Ha det bra i Åtvidaberg gumman!

2008-09-11 @ 18:45:38
Postat av: Maddisen

Det är perfekt ju... Det finns en 120 madrass för 2 :P Men den här gången så skall jag påminna er om att ta med PUMP.. Stackars Susen fick sova på skinnsoffan..

2008-09-14 @ 13:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0