Maddisen is here

Hejsan allihopa!!!
Nu har hon äntligen dykt upp. Maddisen tar sin gb oskuld. Gud så skönt.
Vissa har ju jobbat ihjäl sig och inte haft varken tid eller ork att sitta framför datorn.
Sedan är det svårt att få ngn tid framför datorn när 4 facebooksberoende tjejer sitter på en o samma dator, eftersom vi bara har ett modem.

Annars då?!?! Joo då, allting går bra här. Alla stortrivs (hoppas jag). Lägenheten är underbar. Och snart är alla arbetskamrater (hoppas jag också, carro kanske joinar ssp). Sötisen trivdes inte på Viasat.
Annars händer det inte så mkt. Alla jobbar och sliter, och vi går om varandra så det blir inte så mkt tid tillsammans.
Idag hade vi tänkte ha en dag på tivolit tusenfryd, som jobbet bjussar på. Men vi får se om vädret tillåter detta.
Sedan kommer Susilusimusen om cirkus 5 h 40 min. Det blir nog göj ;)

Nu orkar jag inte skriva mer. Kände mig bara illa tvungen.
Ledig på lördag, då blire fest.. Tjooho.

P.s Jag tycker den här bilden på Sandra är fin



Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Skön bild :)

2008-09-04 @ 15:40:05
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: vindruveflickan

Så illa kan de gå när man försöker få in så många vindruvor som möjligt i munnen... men roligt var det!

2008-09-05 @ 09:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0