jobb och ytterligare ett sverige besök

Nu har jag jobbat på Sinnataggen i 5 dagar. Känns okej.
Hyffsade arbetskamrater och arbetsuppgifter.
Det ända läskiga är att vi är så få som jobbar. Så långa stunder blir man helt själv. Till exempel när man stänger.
Jag är nervös redan nu för min första stägning själv, och den är inte förrän på måndag! Men jag kommer alltså vara heeeeelt själv först i 2 timmar och sen helt själv räkna kassan och plocka undan allt sista. Man har egentligen bara en halvtimme på sig efter att gästerna gått, för mig kommer det kanske ta 2 timmar:) Buhu, finns inte ens ngn att fråga.
Innan dess ska jag jobba i 3 dagar till och även hinna med ett besök i götet! träffa mamsen, pappsen och eric där!:)

idag slutade jag 19.30 och nu sitter jag här helt solo o väntar på mina combos. lina ska komma snart:)
hade bra!
puss/Carro

Kommentarer
Postat av: madde

lina,stavas inte stängning som stängning ??

2008-09-28 @ 01:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0