it's my united states of.. WHATEVER

suss lilla visit blev lyckat!
vi åt italienskt och taccos med för mycket annanas ;)
vi drack GT, vin, champagne och öl. och lite pepsi max såklart.
vi shoppade. snackisade och myste.
bra helg.

jag har skärt mig i mitt vänstra pekfinger ungefär 7 ggr på två veckor.
det börjar bli lite ömt och rött. aoch.

jag sover visst otroligt tungt ibland har jag upptäckt.
ber om ursäkt för det. hehe.

den 18:e mina vänner. då kommer jag hem till östergötland.
se till att ägna den helgen åt mig ;)

alban har visat mig lite roliga youtube-klipp.
den här tycker jag är roligast.
http://www.youtube.com/watch?v=j_pFTAY7MF8

ja, jag är sjukt oteknisk och vet inte hur jag lägger inte videon på bloggen.
men kolla, jag lovar att det är roligt!!

nee, jag hade egentligen inte så mycket att säga.
ber om ursäkt för ett tråkigt inlägg.

nu ska jag kolla på djävulen bär prada:)

glöm nu inte bort, den 18:e!!

tack för allt/L

Kommentarer
Postat av: Fia

Lina!!!! Kom hem snart! Jag saknar dig!!! Men lycklig över att du finns på bloggen igen!! <3

2008-09-08 @ 15:31:52
URL: http://bara-jag.blogspot.com
Postat av: Anonym

skurit ;)

2008-09-09 @ 00:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0