i'll just pretend to hug you until you get here

Leendet på mina läppar kan inte ens masseras bort den här gången.
Det är ett ganska stort steg enligt mig. Något som verkligen bevisar det du säger.
Men det gör mig absolut ingenting. Jag är bara GLAD! t o m mer än glad :)



Idag börjar jag jobba 4. Stängning! Min arbetskamrat jag ska stänga med sticker tidigare. Inte för att jag förstår varför man har stängningspass om man måste sticka 20 minuter tidigare, men men. Så då blir jag ensam. Jag och alla pengar som ska räknas. Allt ansvar för dem hamnar på mig, som aldrig gjort det där ensam förut....
Men Madde kanske kommer förbi så det löser sig nog till det bästa till slut.... men lite nervöst är det allt.

Idag är det dags för att köpa månadskort till tåget igen. Jag hatar att göra det eftersom jag hatar att ljuga. Men ibland är det bra att se ung ut. Frågar man inte ens hur gammal jag är på vissa fotbollsmatcher utan släpper in mig för under 16-pris, så ska det nog gå bra att åka tåg för under 20 ;D

Om 4 dagar kommer familjen hit och hälsar på! Ska bli jättekul att se dem igen :)
Saknar!

Då blir shopping, bowling och taco! :) wihuu...!

Nu ska jag mysa ner mig i sängen till lite music! Ha de gott alla!

Puss /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0