I found my beat

amy mcdonald, kära människor.
jag säger bara amy mcdonald.
det är mitt nya oslo-beat.
tillsammans med alla mina andra klassiker såklart.
mr rock'n'roll är min favvolåt för tillfället.
får mig att tänka lagom mycket på min parksommar
och lagom mycket på höstens nya äventyr.


helgen va fein (på bred östgötska).
fredagen bjöd på utgång efter jobb. jag danda o a.
vi började på en bar i grönlykka (heter det så?) och slutade på yatzi.
helt ok kväll. lagom fylla, bra sällskap o gratis inträde och företräde i kön.
(ibland är det bra att känna e)

i lördags gick jag o sandra upp supertidigt.
klockan 11 hade vi storstädat lägenheten och köppt sängar på jysk.
mkt produktiv bakismorgon måste jag säga.
så kom hennes familj på besök.
elsmarie får gärna flytta in om hon vill o bjuda på mat varenda kväll.
tack!

idag har jag jobbat.
vakande på ett sjukt dåligt humör, vilket inte är så vanligt när det gäller mig.
men mina söta kollegor fick mig rätt snabbt på bättre humör.
jag trivs verkligen på mitt jobb!!
i fredags hände det dock en liten grej (som vanligt).
jag och christoffer busade lite. så råkade vi trilla. han fick ont i knät.
det har visst inte gått över, det va fortfarande svullet idag.
skickar ett litet cyberförlåt..

ikväll skulle egentligen jag o a ha gått på nakenfest tillsammans med vår chef.
(haha, det är inte så sjukt som det låter)
men den blev flyttad till på tisdag. får se om det infinner sig nåt festhumör.

nu kommer carrisen snart hem. sitter o väntar på henne.
maddisen kommer imorrn tror jag, eller på tisdag.
hon har med sig matilda.

tack /L

ps. en liten förtydling: vi är fyra tjejer på jobbet som är otroligt töntiga. vi har bildat ett gäng. hehe. i gänget kallar vi oss bara för första bokstaven i namnet. vi är L, E, J o A. nu vet ni vilka jag snackar om när jag bara skriver bokstäver. kanske får lägga till ett S snart ;) sa jag att vi va töntiga?


And they'll meet one day
Far away
And say " I wish I knew you, I wish I knew you before"

Kommentarer
Postat av: Matte

Lina!!! Är du medveten om att allt har börjat igen?!?!?! Allt, och då menar jag allt!!! Om du inte förstår så låt mig förtydliga: ONE TREE HILL, GREY'S, GOSSIP GIRL OCH (!!!!!!!!!) HEROES!!! Skolan är körd, jag tar ledigt resten av året och bara väntar på nästa avsnitt!!



puss

2008-09-29 @ 22:44:19
URL: http://lkpg2006.blogg.se/
Postat av: sannasannasanna

var bara tvungen att förtydliga .. eftersom jag bor där och det är absoluta favoritstället. GRÜNERLOKKA!

Så heter det minsann. :)



pusskram från mig!

2008-09-30 @ 11:56:53
URL: http://www.sannatetlite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0