festligheter och arbetslöshet

Sitter här ensam en mörk och kall söndag. Jag och Sandra har haft lite mys med godis och film men nu fick hon rycket och drog på sig träningskläder för en löprunda!
Lina och Madde jobbar och är väl säkerligen båda lite små slitna efter gårdagens fest! Och Suss har varit här i helgen men åkte hem tidigare idag. Hon borde vara hemma nu! sååå kul att hon varit här i helgen, jag skulle önska att hon flyttade hit till oss, hon hade passat perfekt in här i vardagsrummet,sovandes på soffan varje natt...ihih;)

Helgen har fyllts med två fester, den ena på uraniebergsveien hos Albin och gänget och den andra var igår hos Signe som fyllde 21!
Härligt att träffa alla igen och visst var festen igår överrepresenterad av Åtvidabergare! Kul var det iallafall och ett nytt ute ställe hittade vi som verkar vara riktigt bra.

Imorgon väntar en slö dag å min sida. Inget jobb har jag nu längre, fick säga upp mig direkt om jag ville, vilket jag också gjorde. Har ångrat detta beslutet en del, tro mig , men samtidigt känns det skönt att inte behöva gå till ett arbete man verkligen inte trivs med.
Som sagt jobbintervju på tisdag och sen passar jag nog på att lägga in en Åtvidabergsvistelse under veckan, lika bra att passa på när man har tid!


Nu blir det nog en ny film o så blir det nog att hoppa i säng ganska tidigt. Upp imorgon och iväg på träning!

Ha det fint, på återseende!


/Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0