FEEEEST





Wiiiihoooo, nu är det dags för första fest helgen tillsammans. Susilusen e här också.
För en gångs skull så jobbar jag inte.. Dock jobbar jag sent imorgon, kl 14.30. Så hinner bearbeta bakfyllan lite grann iaf.

Just nu står Lina i duschen, och är fortfarande inte klar efter typ 45 minuter. Suss och Carro gör sig iordning, och jag sitter här i mina thaimysbyxor och har inte fått ut tummen ur röven än. Snart kanske.. Behöver inte känna ngn stress eftersom inte Sandra är hemma än :P Hehe.. Kan ta lååång tid på mig och ändå vara klar innan henne. Slöfock.



Senare skall vi till Signe som fyller år. Blir nog trevligt tror jag. Men en sak undrar jag, hur mkt procent utav Oslos svenskar är från Åtvidaberg egentligen?! Det vimlar utav dom. Överallt finns dom, till och med på andra sidan världen. Herregud. Trevliga Åtvid.. Jag gillar de..

Nu skall jag ta tag i mitt liv och klä på mig..
Ha d // M

Kommentarer
Postat av: sandraaaaa

jag veeet! jag är söööölig! :)

2008-09-07 @ 16:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0