Då sitter man här i ensamheten o rullar tummarna

Lina har precis gått till jobbet, och jag sitter kvar här ensam hemma. 
Testade nyss att duscha, och MR MUSCLE LOVES THE JOBB YOU REALLY HATE..
Antar att Lina gjorde ett andra försök med att hälla i propplösningen. Nu blir det ialla fall inte översvämning.
Tjoooho. 

Nu är man ledig iaf för första gången på en vecka. Har jobbat 27 timmar övertid, så är gött sliten.
Tänkte ta en tripp till gymmet och bränna lite fett, men det gör så jävla ont i mina fötter efter allt jobb. 
Så skall strax åka och leka med Peter istället, och äta paj :D

Vill att Carrisen skall komma hem nu nu nuuuu. Sängen blir alldeles för stor och tom utan henne.
Förresten så åker jag, Carro och Matilda till sthlm på onsdag morgon och skall se COLDPLAY. Äntligen.... 3 år sen sist. Och då såg livet helt annorlunda ut.. Den här gången kommer det att vara speciellt.. 

På 26 h kommer jag hinna vara i sthlm, shoppa, se coldplay, ev festa och sedan börja mitt jobbpass. Känns som att jag lever på mitt jobb. Suck. Igår var mitt humör verkligen inte på topp. Börjar ogilla två personer skarpt. Och jag tror att jag visade det ganska tydligt igår. 

Den 25e åker jag hem till kära götet.. Saknar min mamma :( saknar Matilda, saknar Marcus. Jag saknar alla.. Skall bli skönt att träffa er igen..




When you try your best but you don't succeed 
When you get what you want but not what you need 
When you feel so tired but you can't sleep 
Stuck in reverse 
And the tears come streaming down your face 
When you lose something you can't replace 
When you love someone but it goes to waste 
Could it be worse?



                                                                                            Vi tre

Kommentarer
Postat av: Carro

OHHH sötis bild ju!!

snart kommer matilda o joinar oss i lyan! fan va kul!!:)

dumdidum...sthlm på onsdag!!!

2008-09-14 @ 14:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0