Bakfylla i sketlanda

Japp, så e de.. Tror inte någon spelare, förälder eller anhörig i sketlanda btks damlag mår så bra idag. Speciellt inte
en viss person, hon börjar på M. Och det är inte jag ;) Stackarn..
Trevlig gårdag. Jag o Carro var i stan och fikade med Carrisens Mamma, Pappa, bror och hans flickvän. Sen gick vi runt lite och bara njöt utav shoppingsstressen som varade nu under lönehelgen.
På kvällen åkte vi till vadbackas gästgiveri i skepplanda, där damlaget firade seriesegern. Grattis till dom! Och lycka till i tvåan!
Ja, där hände ju en hel del. Och några har minnesluckor. Det slutade med att jag vrickade foten och slog i mitt andra ben så att jag inte hade något ben som var okej. Så idag kan jag inte gå. Får låna mammisens kryckor. Hade gärna tagit hennes rullstol istället men de hade varit taskigt (btw så har hon brutit benet, så hon är inte invalid på heltid).
I alla fall, med alla dessa skador så fick jag bära hem en viss person. Det var tur att jag hade tillräckligt med alkohol i blodet så att det inte gjorde alltför ont.
När vi äntligen kom hem, så hade vi visst ingen nyckel in. Så jaa, jag fick springa tillbaka till vadbacka som låg typ 20 minuter bort. Och hämta nycklarna. 
Så jag tycker inte att det är så konstigt att jag inte kan gå idag.. Frågan är bara hur jag skall klara av o jobba på tisdag :S

Yeah yeah, jag kommer hem snart igen. Hoppas jag iaf. Skall inte låta det dröja två månader i alla fall... Ha de nu så bra alla bakfulla fyllesvin ;) // Madde

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag mådde prima! Du va inte den enda som skadade dig. Vaknade med två värkande, stora sår på mina knän, och en hel del minnesluckor. Men kul va det!

2008-10-01 @ 17:06:51
URL: http://soofiiaandersson.blogg.se/
Postat av: sofia

Jag mådde prima i Söndags kan jag säga(not)!

Och du va inte den enda som skadade dig. Jag vaknade med två värkande, stora sår på knäna efter en liten olycka, ajaj. En hel del minnesluckor, bl.a så vet jag inte hur jag helt plötsligt hade Catrines mobil haha. Men det va iallafall en riktigt kul kväll!

2008-10-01 @ 17:10:20
URL: http://soofiiaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0