PIRATTEMA !

Shit pommesfrittes!  :D Hær var det længe sen senaste uppdateringen!
Sjælv har jag haft eller har fortfarande problem med både el och internet i nya lyan så jag sitter just nu på Oslo S och myser på Sidewalk Express...
Ær det inte lustigt att det står på hybel, dær vi hittade vår lægenhet att det ingår internet. Man pluggar in den J?VLA sladden och det funkar inte! Ingenting hænder... Och så skriver vi till vår just nu dumdryga hyresværd och vad sæger mænnsikan? jo...att vi ska stå før det sjælva... LUSTIGT

hehe

men ikvæll ær det fest.... och pirattema!
SJUKT KUL!
førfest/inflyttningsfest på Hansteens ær det som gæller!

slængpuss / Sandra.

Kommentarer
Postat av: jonas

Hej. såg att ni bor/jobbar i Oslo. Ska själv åka dit den 26:e oktober, för att sen stanna i tre veckor och vara ledig en. Då jag förmodligen kommer att vara själv om inte min gamla klasskompis blir kvar, hade de varit kul om man hade kunnat hitta på något, festa eller nått.



ha det bra

mvh Jonas

0768-619 918

2008-10-22 @ 16:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0