omtumlande minst sagt...

det började då med hemgången från jobbet igår. mådde verkligen riktigt illa som ni kanske förstod av mitt tidigare inlägg.
Idag var vi lediga och jag har tränat o sen gick jag,madde och matilda på stan och skulle ta oss lite fika. då blev jag nästan påkörd av en cykel, tittade mig om innan jag gick ut i vägen men helt plötsligt hör jag bara hur något bakom mig bromsar något helt grymt och när jag tittar bakåt ser jag en man som står och tippar på framhjulet för att sedan slå rakt i backen av sin hårda framhjulsinbromsning. blev lite chockad kan jag säga... förväntade mig världens utskällning, men killen som tydligen var på träningspass hade inte tid att låta pulsen gå ner utan bara fortsatte vidare med ett litet leende på läpparna, det kunde ju slutat värre kan jag medge!

sen ringer mamsen. enya har haft probs med magen i några dagar..och nu äter hon inte...så nu ligger hon på sjukhus. jag hoppas att det inte är allvarligare än bara lite magproblem...buhu.min älskade vovve. please make it.

några omtumlande dagar i det sista alltså.jag hoppas det löser sig till det bättre...
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0