man lär sig visst aldrig....

kanske har jag gjort det en eller två ggr förut och bannat mig själv att hur i h'''''e kunde jag va så dum, och att jag ALDRIG någonsin igen ska dricka dagen innan jag ska jobba.
"äsch,dricker bara lite,kan ju inte skada,börjar ju till o med 12,då är det ju lungt" mmm...yeah right.

Kvällen igår var oerhört trevlig med kortspel och Maddes jobbkompisar samlade här hemma hos oss. Någon som skulle upp o jobba hav 7 var mindre glad på oss att vi stannade o förfestade till halv 1 innan vi bestämde oss för att gå ut på Blå, vilket vi inte heller gjorde utan stod och blev genomsura och genomkalla i en kö som inte ledde någonvart förutom till en taxi hem igen.

Och som man fick lida idag,åkte till jobbet med förhoppning om att det skulle gå över under dagen,men icke. Jag var tvungen att åka hem helt enkelt. Chefen o den andre som jobbade var nog mindre glada på mig för det. menmen, det gick bara inte!!!

Men nu säger jag allafall, ALDRIG ALDRIG mer festa dagen innan jobb. Men så vet jag att jag ska göra det redan nu på lördag, OSL fest med jobbet. och jag jobbar 10 på söndagen. Nåja. jag ska ta det lungt. jag SKA ta det lungt......

/En styck S L E T E N Carro

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till!;)

2008-10-06 @ 11:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0