i vardagens makt.

Vi är ganska sämst på att uppdatera här nu känner jag. Men ingen har egentligen tid men kanske mest saknas saker att skriva om? eller jag vet inte?:) Vi jobbar alla och inte så mycket händer förutom det. Hösten har verkligen kommit hit, efter några veckor med underbart höst väder, sol och varmt och fina färglada löv överallt, har höstregnet och kylan kommit hit. Något man fått lida lite av då jag ännu inte funnit någon vinterjacka! Kanske inhandlas en nästa vecka då jag förmodligen kommer på besök hemma i Linköping och Åtvidaberg under några dagar.

Sitter här ensam ikväll, Madde jobbar, Lina vet jag inte vart hon är och Matilda möter Sandra som kommerfrån Göteborg. HAr köpt mig och Madde lite öl som vi ska kalasa på ikväll! Lediga imorgon, ska bli riktigt skönt efter 3 dagar i rad med painfull uppstigning 04.30!

Hamnade på resedagboken och läste lite gamla inlägg från Asien resan i vintras,som jag saknar det! Och som jag saknar att inte ha något sådant att se fram emot,hade verkligen varit en ljusglimt i höstkylan! Inget kul att veta att man har minst 5 månaders vinter framför sig. huuua. avundas alla dem som har någon resa att se fram emot! Men vem vet. kanske hamnar jag där också...! En skidresa efter jul någon gång skulle sitta riktigt fint!

ha det fint och hoppas man kan träffa lite sötisar hemma nästa helg! Puss/ Carro
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0