första snön kom inatt...

Då var man sjuk igen. Förkyld och feber. Men det är rätt gött o va hemma o andra sidan.
På lördag får vi tv i lägenheten. Jippi....
Sambolivet är toppen! Har nog hittat mig den bästa sambon <3

Till sommarn är en 2 veckors resa till Korfu bokad. Så nu har man äntligen värmen att se fram emot igen... även om snön drog över Oslo idag. Great...
Blir troligtvis en vecka till ngn annanstans oxå :)

Den 13:e - 16:e november blire hemresa till Åtvidaberg för min del. Ska bli kul att träffa de där hemma nu...
var allt för länge sedan.

Jag har räknat. Och julen får nog bannemej bli i Oslo.

Puss o hej leverpastej
/ Sandra.

Kommentarer
Postat av: sorin

är lina syster till en towe som gick i min klass:P

2008-12-28 @ 02:14:10
URL: http://sorinsresa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill pussa på er

2009-04-07 @ 18:57:47
URL: http://wealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0