Cold comfort for change?

förlåt för att jag är sämst på att uppdatera här.
har känt mig som ett känslomässigt vrak den senaste veckan.
eller näst inpå iaf.

men jag pratade precis med suss.
du får mig alltid att må bättre. tack!!
oj vad jag saknar dig min favvobajs.



How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
Running over the same old ground.

What have you found? The same old fears.
Wish you were here.



annars jobbar jag och står i. trivs fortfarande sjukt bra på jobbet!
och på lördag har vi finfest. middag för 2000 anställda på flygplatsen.
oj vad jag ser fram emot det!

var länge sen jag va på en fin-sittning nu. elinpiaden senast.
och det vet vi ju att det blev bra! jag är bra på sittningar.


jag tror nog att vi är ganska överens här hemma om att ha inflyttnings/förfest nästa torsdag.
det är pirattema som gäller! för när vi är färdiga här hemma drar vi till yatzi som har piratfest.
obligatorisk utklädnad gäller om man vill komma innanför portarna.
ni som läser, känn er välkomna!
hehe


är ensam hemma för tillfället.
carrisen jobbar.
m & m är hos nån o kollar film, eller nåt.
sandra möter markus.

det kommer ske förändringar på hansteensgate inom en snar framtid.
vad ska hända med bloggen?

tack /L

ps. kings of leon är fan sjukt bra. "sex on fire" strömmar ur högtalarna här hemma. lyssna på hans röst, sjukt sexig!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du kom ju aldrig sen, var du för trött?! Mycket tråkigt. :( Glädjande nog så har jag fått jobbet och kommer till Oslo på söndag och kommer att börja jobba måndag. :) Wiiii! känns som att jag måste komma på piratfesten!



puss

2008-10-09 @ 08:49:49
Postat av: Elin

Vad som än händer, behåll bloggen!:) Tycker om att läsa vad ni skriver, ni känns lite närmre då..<3

2008-10-09 @ 16:56:11
Postat av: josse

lyssna på deras ragoo ska du se.. du kommer vara fast. som jag sen i juni... :)

2009-01-03 @ 21:48:10
URL: http://egofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0